Nie wybrano zdjęcia

Musisz wybrać zdjęcie, które zostanie umieszczone na bilecie elektronicznym.

Wniosek o wydanie biletu elektronicznego

Krok 1: Wybierz zdjęcie

Prosimy o przygotowanie zdjęcia wg parametrów:

  • format: jpg
  • rozdzielczość zalecana 300 dpi
  • max. wielkość pliku 10 Mb

Zdjęcie musi przedstawiać wizerunek osoby składającej wniosek w orientacji pionowej

W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych po naciśnięciu "Wybierz plik" będziesz miał możliwośc wyboru kamery

Przytnij zdjęcie tak, aby widoczna była na nim twarz użytkownika.

Poniżej znajduje się pomocniczy podgląd biletu elektronicznego.

Zdjęcie zostało pomyślnie zapisane. Możesz kontynuować wypełnianie formularza.

Krok 2: Uzupełnij dane użytkownika biletu elektronicznego

(Uwaga! Maksymalna liczba znaków dostępna na bilecie elektronicznym: 37)

arrow_drop_down
arrow_drop_down

Krok 3: Podaj pozostałe dane użytkownika biletu elektronicznego

Numer PESEL musi zawierać 11 cyfr
Wprowadź prawidłowy adres e-mail
Wprowadź prawidłowy numer telefonu (same cyfry, bez spacji)

Uzupełnienie powyższego pola (Numer telefonu) stanowi zgodę na przetwarzanie wpisanych danych osobowych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Dane będą przetwarzane w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej poniżej. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości do ZKM Gdynia na następujący adres e-mail: iodo@zkmgdynia.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności

Wprowadź poprawny kod pocztowy (np. 00-000)

Administratorem danych osobowych jest Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia. Podane w formularzu dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o wydanie biletu elektronicznego oraz zawarcia i wykonania umowy o wydanie i obsługę biletu elektronicznego, w celach marketingowych, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o prawach przysługujących podmiotowi danych osobowych, można znaleźć w Polityce prywatności.

Nieodebranie przez pasażera karty imiennej w okresie 3 miesięcy od daty złożenia wniosku o wydanie karty skutkuje: usunięciem danych osobowych z bazy danych ZKM w Gdyni, zniszczeniem karty oraz przepadkiem kaucji. - Zarządzenie nr 415A/W/2012 Dyrektora Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni z dnia 24 września 2012 r.